SEO | Pozycjonowanie stron internetowych

wyszukiwarka

Zgodnie z najnowszymi badaniami w Polsce aż 93%* internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Amerykański gracz zmonopolizował rynek wyszukiwarek w naszym kraju, dlatego podstawowym działaniem marketingowym każdej marki powinno być wykorzystanie możliwości jakie daje nam wyszukiwarka Google.

Co decyduje o pozycjach?

O pozycjach strony internetowej w wynikach organicznych decyduje algorytm Google. W celu osiągnięcia wysokich pozycji konieczny jest proces optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej.

Jak przebiega współpraca?

Współpracę rozpoczynamy od dobrania odpowiednich słów kluczowych – proces ten jest fundamentem do kolejnych działań i decyduje o końcowym sukcesie. Następnie przedstawiamy plan działania z szacunkowymi terminami osiągniecia danych wyników. Co miesiąc przesyłamy raport zawierający aktualne wyniki oraz opis przeprowadzonych działań. Jednocześnie, cały czas czuwamy nad realizacją planu oraz go optymalizujemy, co pozwala na uniknięcie spadków pozycji wynikających ze zmian algorytmu wyszukiwarki przez Google.

Jakie są koszty pozycjonowania?

Na koszty pozycjonowania składa się wiele czynników, dlatego prosimy o kontakt w celu wykonania szczegółowej wyceny. Obecnie stosujemy tzw. hybrydowy model rozliczania. Opłata miesięczna składa się z dwóch części:

– 80% opłaty miesięcznej to opłata za wyniki – jej wysokość zależna jest od osiągniętych pozycji w wyszukiwarce Google.
– 20% opłaty miesięcznej to stała opłata ryczałtowa.

 

W celu uzyskania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu!

 

*Źródło: Gemius.pl