Google Adwords

People at work during a meeting

Google AdWords to rozbudowany system reklamowy umożliwiający wyświetlanie reklamy w wyszukiwarce Google oraz sieci reklamowej Google. Nasza agencja posiada status Partnera Google potwierdzający wysokie umiejętności w obsłudze kampanii Google AdWords.

PartnerBadge-trim

Reklamy w wyszukiwarce Google | Linki sponsorowane

Tak zwane linki sponsorowane to forma kampanii Google Adwords, która umożliwia promowanie swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google za pomocą reklam tekstowych. Są one wyświetlane nad wynikami organicznymi lub obok nich.

Użytkownik zauważy Twój link sponsorowany gdy wpisze w okno wyszukiwarki wybrane przez nas słowo kluczowe, dzięki czemu reklamy wyświetlają się tylko potencjalnym klientom. Koszty naliczane są za każde kliknięcie w link sponsorowany, czyli płacisz za pozyskanie użytkownika, a nie za wyświetlenie reklamy.

Jakie korzyści dają linki sponsorowane?

– Zwiększają ruch na stronie internetowej, co naturalnie wpływa na zwiększenie zysków.

  • Trafiają tylko do wybranej grupy docelowej.
  • Szybkość oraz elastyczność. Wszystkie zmiany wprowadzane do kampanii pojawiają się błyskawicznie, co umożliwia szybkie reagowanie.

– Brak bariery geograficznej. Możliwość dotarcia ze swoją marką do każdego zakątka na świecie.

– Płatność za efekty. Koszty naliczone są za każde kliknięcie w reklamę, czyli płacimy dopiero za pozyskanie użytkownika zainteresowanego naszymi usługami.

Reklamy w sieci reklamowej | reklamy graficzne

Reklamy graficzne tzw. banerowe wyświetlane są w sieci reklamowej Google – największa sieć reklamowa w Polsce. Należy do niej większość stron, portali i blogów generujących ruch użytkowników.

Koszty prowadzenia kampanii w sieci reklamowej są zaskakująco niskie. Płatność następuje dopiero po kliknięciu użytkownika w reklamę, a efekt często osiągamy już z samym wyświetlaniem grafiki.

Jakie są sposoby na kierowanie reklam graficznych?

Remarketing

Reklama Twojej strony internetowej wyświetla się osobom, które były już na Twojej stronie internetowej, czyli do osób szczegółowo wybranych, nieprzypadkowych, dlatego skuteczność kampanii remarketingowych jest bardzo wysoka.

Potencjalni klienci, którzy odwiedzili Twoją stronę są wpisywani na tzw. listę remarketingową i widnieją na niej do czasu wyczyszczenia plików cookies ze swojego komputera. W czasie kampanii remarketingowej wyświetlamy tym osobom Twoje reklamy graficzne na serwisach i portalach internetowych.

Reklama kontekstowa

Google grupuje tematycznie wszystkie portale i serwisy dostępne w sieci reklamowej, co pozwala wyświetlać reklamy tylko w miejscach powiązanych tematycznie z Twoją branżą. Jest to bardzo szeroki sposób kierowania reklam, polecany szczególnie w kampaniach wizerunkowych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki.

Miejsca docelowe

Google umożliwia wybranie interesującego nas serwisu, portalu czy bloga, na którym chcemy umieścić naszą reklamę.

Reklamy wideo

System Google Adwords umożliwia również wyświetlanie reklam w formacie wideo w serwisie YouTube.pl – więcej na ten temat można przeczytać tutaj. 

Ile kosztuje miesięczna kampania Google Adwords?

Miesięczna opłata składa się z dwóch części:

– koszt generowany przez każde kliknięcie w reklamę – koszt zależny od ilości kliknięć oraz konkurencji

– koszt obsługi i optymalizacji kampanii – 15% miesięcznego budżetu kampanii (minimalna opłata to 100 zł miesięcznie).

Certyfikat Google Adwords

Każdą kampanię monitoruje i optymalizuje certyfikowany specjalista Google Adwords.

Bonus na start!

Na start otrzymujesz promocyjny kupon Google – do 600 zł. 

 

W celu uzyskania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu!